kelly ajaveeb

Monday, April 10, 2006

Jutuke neljandast veerandist

See veerand on kõige toredam.Mul läks Tunnikontroll15 väga hästi,aga mul oli loodusõpetuse üks töö halvasti ja ma parandasin selle ära.Me oleme teinud stresipalle.Ja osad meist lähevad hoiuraamatukokku.Mulle meeldis nukufilmi muuseumis väga.Eriti meeldis mulle üks film mida me vaatasime.Selle filmi nimi on "Miriami kodu pesakast".Ja veel meeldis mulle see nukk mille nimi on Jonnipunn. Meil on homme inglise keeles test.Me oleme kleepsude hullud.Minu meelest on kõige suurem kleepsukogu Katriinil.Minu linnaplaani hinne on 5-.

4 Comments:

At 6:34 AM, Blogger Dorotheja ajaveeb said...

Kelly su konkurs pidi lõpema kuuaega tagasi...Kes on võitja??

 
At 5:05 AM, Blogger Kadi-Lyajaveeb said...

Palun võta minu konkursist osa!!!

 
At 9:30 AM, Blogger maarjaliisa ajaveeb said...

Palun võta osa minu konkursist!!!

 
At 7:04 AM, Blogger elnaraajaveeb said...

Ta ütles,et ta annab ainult lohutus auhindu kuna keegi ei arvand ära.

 

Post a Comment

<< Home